Du går miste om kunder varje dag – I onödan.

Alla besökare som har målet att köpa från dig borde få göra det.


Öka antalet besökare som blir kunder på din webbplats med konverteringsoptimering och A/B-tester.

Konverteringsoptimera borde alla göra – Även du

Att arbeta med kontinuerlig konverteringsoptimering/CRO (eng. Conversion Rate Optimization) borde vara en självklarhet för alla som vill ha fler konverteringar/kundavslut på sin hemsida. Det är långt ifrån självklart att din hemsida konverterar bra. Vi hjälper er att öka lönsamheten för de befintliga besökarna på er webbplats genom att öka konverteringsgraden och ordervärdet.

Vad innebär en konvertering?
Det innebär att en besökare uppnår ett uppsatt mål på din webbplats. Det kan t.e.x. vara att en besökare ska genomföra ett köp/beställning, kontakta dig, ladda ner något, besöka ett par webbsidor eller fylla i ett formulär.

A/B-test bör göras vid olika förändringar på din webbplats.

Har du tänkt göra förändringar på din webbplats? Visste du att även mindre förändringar kan få påföljden att konverteringsgraden kommer förändras. Det bästa du kan göra är att testa dina ändringar före du förverkligar dem. Testar du inte förändringarna så vet du inte med säkerhet om dina ändringar har gett en positiv eller negativ effekt på konverteringsgraden.

Låt oss kontakta dig så berättar vi mer

Frågor eller problem som du kan vilja ha besvarade.

” Vi behöver någon som kontinuerligt arbetar med konverteringsoptimering på vår webbplats. ”

” Vi behöver testa vår nya design / layout mot den gamla för webbplatsen. ”

” Vi behöver hjälp med att A/B-testa något. ”

” Vi behöver kvalitétskontrollera tidigare utförda A/B-test. ”

” Vi vill lära känna våra besökare och kunder bättre. ”

Fler lösningar till att arbeta med besökarna.